تولد 10 سالگی بیتکوین | بیتکوین چیست ؟
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
تولد 10 سالگی بیتکوین | بیتکوین چیست ؟
نوشته شده در پنج شنبه 10 آبان 1397
بازدید : 5619
نویسنده : MR MINER

تولد 10 سالگی بیتکوین | بیتکوین چیست ؟امروز ۳۱ اکتبر ۲۰۱۸، بیت کوین ۱۰ ساله شد.
دقیقا ده سال پیش در چنین روزی، در ۳۱ اکتبر ۲۰۰۸ وایت پیپر یا گزارش عملکرد بیت کوین منتشر شد و این آغاز رسمی ماجراهای ارزهای دیجیتال و تولد بیت کوین بود. عنوان این وایت‌پیپر «بیت کوین: سامانه پول الکترونیک همتا به همتا» بود و توسط شخص یا گروهی از افراد ناشناس با نام مستعارساتوشی ناکاموتو نوشته شده بود. هویت ساتوشی هرگز کشف نشده است و همچنان به صورت راز باقی مانده است.

ظهور این ارز و شروع ایجاد شدن ارز های دیجیتال ...
وایت پیپر بیت کوین ابتدا به ایمیل برخی از سایفرپانک‌های مشهور ارسال شد. هدف این گروه همان‌طور که در بیانیه ۱۹۹۳ آنها آمده بود، دفاع از حریم خصوصی آنلاین با استفاده از نرم‌افزار، رمزنگاری و ارز دیجیتال بود. این فهرست ایمیل ابتدا در سال ۱۹۹۲ توسط اریک هیوز، جان گیلمور و تیموتی می راه‌اندازی شد و از سال ۱۹۹۷ به‌عنوان خدمات ارسال ایمیل به صورت ناشناس شروع به کار کرد. این سیستم در هنگام ارسال ایمیل‌ها اطلاعات فرستنده را حذف می‌کند و ایمیل را به صورت ناشناس می‌فرستد. این سیستم یک روش ایمن و ناشناس برای نوآوری‌های منبع باز در زمینه رمزنگاری و حریم خصوصی دیجیتال ایجاد کرد. بسیاری از همین ایده‌ها و راه‌حل‌های پول دیجیتال اولیه که بین سایفرپانک‌های فعال مانند نیک ژابو، وی دای و هال فینی مورد بررسی قرار گرفت، بعدها اساس بیت کوین را تشکیل داد.





:: موضوعات مرتبط: بیتکوین , ,
:: برچسب‌ها: بیتکوین چیست , ظهور ارزهای دیجیتال , همه چیز درمورد بیتکوین , بیتکوین امن است , بیت کوین چیست , بیتکویین چیست , بیت کویین چیست , همه چیز در مورد بیتکوین , ارز دیجیتال بیتکوین , بلک چین , بلک جنسیس , ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: