استخراج با Cryptotab واقعیت یا دروغ
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
استخراج با Cryptotab واقعیت یا دروغ
نوشته شده در شنبه 14 مهر 1397
بازدید : 6215
نویسنده : MR MINER

آموزش تخصصی CRYPTOTAB
برای عضویت کلیک کنید
برای عضویت روی عکس بالا کلیک کنید



سلام به همه ی دوستان سعادتمندم امروز یه پست گفتم بزارم چون دیدم یه سری دوستان میپرسن کریپتو تب معتبره یا واقعیه یا قراره بسته بشه ارزش سرمایه گذاری و وقت گذاشتن داره یا نه این پست برای اون دسته از دوستانه که به همین دلیل کامل مبحث کریپتو تب رو مورد برسی قرار دادم.


اساس کار


اساس کار Cryptotab یک سیستم هوشمند است که به صورت اتوماتیک بین استخراج کننده های دیگر بیت کوین سوئیچ کرده و با افزایش میزان سود تا 4 برابر،آن را به یک ارز بیت کوین در حساب شما تبدیل می کند.این اسکریپت به طور خودکار بین سودآورترین استخراج کنندگان در لحظه سوئیچ می کند، پس از آن تمام دریافتی شما را به شکل بیت کوین در حساب شما نمایش می دهد، به همین دلیل تعادل شما در BTC نمایش داده می شود. در حال حاضر این سیستم کسب بیت کوین قویترین و اصولی ترین سیستم استخراج در جهان است.


سرعت استخراج خودتونو افزایش بدین

با به اشتراک گذاری لینک شخصی CryptoTab با دوستان خود درآمد بیشتر را برای خود به ارمغان بیاورید. هرچه بیشتر دوستان خود را دعوت کنید میزان درآمد خود را افزایش خواهید داد! لینک شخصی خود را در فیس بوک، یوتیوب، توییتر، انجمن ها و … به اشتراک بگذارید. عجله کنید! این بار شما جزو اولین ها باشید

روند پیشرفت
روندی که باید در پیش بگیرید


این سیستم تنها سیستم معتبر در دنیاست که به طور دقیق و مشخص تمام درآمد حاصله از استخراج خود و دعوت شدگان توسط شما را محاسبه کرده و پس از درخواست برداشت توسط شما به کیف پول شما در بلاک چین منتقل می کند.

 

اثبات واریز درآمدها:

 


 

استخراج بیت کوین می تواند بسیار سودآور باشد به شرطی که نرم افزار و یا سخت افزار مناسب این کار را داشته باشید. به خاطر داشته باشید که استخراج بیت کوین رقابتی است. کشور چین در حال حاضر غالب استخراج بیت کوین جهان را در اختیار دارد.

 

ماینر بیت کوین ای‌سیک(ASIC) چیست؟

 

ابتدا ساتوشی ناکاموتو بیت کوین را برای پردازنده های کامپیوتری (CPU) طراحی کرد. بعد از چند سال استخراج کنندگان بیت کوین کشف کردند که می‌توانند از کارت های گرافیکی قدرت بیشتری داشته باشند و از کارت های گرافیکی توسط ساخته شده توسط ASIC ها (مدارهای مجتمع با کاربرد خاص) استفاده کردند.

 

امروزه تمام استخراج های بزرگ و اصلی بیت کوین بر روی سیستم های تحت ASIC انجام می شود. به نوعی سخت افزارهای ASIC بیت کوین متخصص استخراج بیت کوین و هسته ی اصلی دستگاه های استخراج بیت کوین هستند.

 

به طور کلی فرایند استخراج به صرفه بیت کوین به صورت زیر است:

 

۱- تهیه سخت افزار یا نرم افزار مناسب

 

۲- نصب کیف پول بیت کوین

 

۲- اتصال دستگاه به مخزن استخراج و شروع به کار استخراج

 

تهیه دستگاه‌ استخراج مناسب

 

شرکت بیت مین (Bitmain) معروف‌ترین و بزرگترین شرکت سازنده دستگاه‌های استخراج برای عموم است. دستگاه‌های استخراج این شرکت تحت عنوان Antminer در بازارهای جهانی به وفور یافت می‌گردند. با این حال به تازگی شرکت‌های زیادی برای رقابت با بیت مین دستگاه‌های استخراج خود را به بازار عرضه می‌کنند.

 

دستگاه‌های استخراج به تعداد محدود و در فواصل زمانی مختلف تولید می‌گردند لذا در زمان خرید به جزئیات مدل دستگاه دقت کنید تا در محاسبه سود دچار مشکل نشوید.

دستگاه‌های استخراج معمولا ابتدا توسط تولیدکننده با قیمت پایین‌تر پیش‌فروش می‌شوند و بعد در بازار پخش می‌گردند. به جز سایت‌های رسمی تولیدکنندگان، دستگاه‌های استخراج بیت کوین در سایت‌های مختلفی از جمله آمازون و ای بی هم به فروش می‌رسند. البته به دلیل تحریم های ایران، خرید مستقیم دستگاه های استخراج از این سایت‌ها امکان پذیر نیست و به ناچار باید از واسطه‌ها کمک بگیرید.

میزان هش – دستگاه استخراج بیت کوین موردنظر چند هش در ثانیه تولید می کند؟ هش بیشتر در آمد بیشتر.

 

کارامدی – شما باید نسبت به میزان سرمایه و درآمدی که می خواهید، دستگاهی را انتخاب کنید که مصرف برق آن با سرمایه و درآمد موردنظر شما سازگار باشد. برق خانگی در بسیاری از کشورها از جمله ایران، قیمت بالایی دارد و مصرف برق دستگاه های استخراج بسیار بالا است. به همین دلیل برای استخراج به صرفه باید از برق صنعتی استفاده کنید.

 

قیمت – این عامل هم نسبت به سرمایه شما باید موردتوجه قرارگرفته شود. همچنین زمان بازگشت سرمایه و سوددهی هم باید در نظر گرفته شود.

 

دستگاه استخراج را فقط بر اساس قیمت یا فقط هش ریت خریداری نکنید. بهترین دستگاه ASIC، کارآمدترین آن است. هدف پول است. کارآمدترین دستگاه‌ استخراج دستگاهی است که هش بیشتر و مصرف برق کمتری داشته باشد یا به طور کلی میزان بازگشت سرمایه آن سریع‌تر باشد.

 

بررسی سودآوری

 

شما می توانید از بخش ماشین حساب استخراج سایت ارزدیجیتال، نسبت به قیمت برق، هش ریت و میزان برق مصرفی پاور دستگاه، سود خود را محاسبه کنید. حتما مطمئن شوید که هزینه های برق را به درستی حساب می‌کنید چون سود و ضرر واقعی در این کار به مصرف برق خیلی بستگی دارد.

 

آیا می‌توانم با دستگاه استخراج بیت کوین به استخراج ارزهای دیجیتال دیگر هم بپردازم؟

 

هر دستگاه استخراج ای‌سیک از یک الگوریتم رمزنگاری خاص پشتیبانی می‌کند. الگوریتم استخراج بیت کوین SHA-256 است. بنابراین شما می‌توانید دستگاه‌های استخراج بیت کوین چند ارز دیجیتال دیگر که روی این الگوریتم فعالیت می‌کنند را استخراج کنید.

 

البته توجه داشته باشید که در بیشتر دستگاه‌ها، استخراج همزمان فقط یک ارز دیجیتال ممکن است. به طور مثال شما نمی‌توانید با یک دستگاه استخراج Antminer S9 هزمان بیت کوین و ارز دیجیتال دیگری را استخراج نمایید و فقط باید یکی را انتخاب کنید.

 

معرفی اجمالی دستگاه‌های استخراج بیت کوین ASIC

 

همانطور که گفتیم دستگاه‌های استخراج بسیار زیادی برای بیت کوین (و به تازگی برای سایر ارزهای دیجیتال) ساخته شده اند که شما می‌توانید در ذیل تعدادی از آنها را مشاهده نمایید.



تجهیزات موردنیاز استخراج

 

علاوه بر دستگاه های ASIC استخراج، به تجهیزات جانبی دیگری در فرایند استخراج نیاز است :

 

منبع تغذیه یا پاور – سخت افزارهای استخراج بیت کوین نیاز به دستگاه منبع تغذیه یا پاور قوی برای استفاده از برق دارند.

 

فن های خنک کننده – سیستم های استخراج بیت کوین گرمای بسیار زیادی تولید می کنند. محیط خنک و استفاده از فن های قوی برای عملیات استخراج بسیار مهم است.

 

اینترنت پایدار – استخراج به اینترنت خیلی پرسرعتی نیاز ندارد اما پایدار بودن و عدم قطعی آن مهم است. بهترین نوع اینترنت برای استخراج اینترنت Adsl است که اگر خط تلفن ثابت داشته باشید، می توانید از طریق مخابرات یا شرکت های خصوصی سرویس Adsl خود را فعال کنید. سرعت اینترنت ۲ تا ۴ مگ برای استخراج مناسب است. برای اتصال به Adsl نیاز به یک مودم دارید. یک مودم ساده و بادوام کافی است. با کابل Ethernet می توانید مودم خود را به دستگاه متصل کنید. توجه داشته باشید باید تا حد امکان قطعی و وصلی مودم را کم کنید. قطعی و وصلی اینترنت، فرایند استخراج را با مشکل مواجه می‌سازد.

 

——————

 

نکته: امروزه بسیاری از کاربران توسط کارمپیوتر شخصی خود و با استفاده از قدرت کارت گرافیک های مخصوص بازی به استخراج می پردازند، کارت گرافیک ها یکی از ابزارهای مناسب برای این موضوع هستند.

 

نرم افزار های استخراج بیت کوین:

 

امروزه شرکت ها و نرم افزارهای مختلفی برای این امر وجود دارد اما دلیل اهمیت سایت crypto استفاده از مشارکت کاربران در سود رساندن به یکدیگر است، در واقع در این سیستم با جذب افراد استخراج کننده جدید توسط لینک شخصی شما، بخشی از درآمد آنها به شما نیز تعلق می گیرد، موضوع بعدی سرعت بالای استخراج این سیستم نسبت به سایر نرم افزارهاست.

 

کانال تلگرامی بیتکوین رایگان



:: موضوعات مرتبط: کریپتوتب معتبر یا غیر معتبر , ,
:: برچسب‌ها: کریپتو تب معتبره ؟ , کریپتوتب چیست ؟ , به کریپتو تب میشه اعتماد کرد , اعتماد به کریپتو تب , افزونه ی cryptotab , cryptotab معتبره ؟ , اموزش تخصصی cryptotab , چجوری زودتر پیشترفت کنیم در cryptotab , cryptotab ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: